Zabrzańska Masa Krytyczna (kwiecień)

Sobota, 9 kwietnia 2011 · Komentarze(7)
Kategoria masy
Totalnie nie chciało mi się jechać, bo bez obiadu i jakoś tak nieprzyjaźnie dla człowieka za oknem było. Na szczęście zmobilizowałem się o 17:55 i zdążyłem na start masy :), na której pojawiło się około 80 osób.

Przejazd jak dla mnie nową trasą i muszę powiedzieć, że "taka se" ;P. Masa strasznie pozytywna i sympatyczna. Ogrom znajomych mordek, z którymi porozmawiałem na przeróżne tematy. Jarek na mecie przypasował sobie mojego buta i chyba w końcu trafił na odpowiedni model i rozmiar espedeka ;). Udało się także poznać Joasię, z którą parę tygodni temu minąłem się wracając z Czechowic.

Po masie ekipa afterowa udała się na ognisko na hałdę, a ja skierowałem się w stronę domu na wyczekiwany obiad ;).

kolorowa masa i tramwaj! ;)

pięknie zablokowaliśmy idiotów jadących po konewki do otwartego własnie obi.

co z nami będzie, gdy spotkamy się na zakręcie ;P (wiem, to łuk)

na kostce brukowej z danielem na kolarce :)

rozmowy o życiu z Agnieszką i Jarkiem ;]

rozmiar 45 okazał się idealny ;>

filmik z przejazdu

- oficjalna galeria masy

Jankowi dziękuję za fotki.