Do dziekanatu i fotolabu

Poniedziałek, 20 września 2010 · Komentarze(3)
Kategoria rowerowanie
Miałbyć wpis w short tripach, ale porobiło się tak, że pojawiły się jakieś kilometry, pojawiły się jakieś zdjęcia, więc wypada, aby pojawił się jakiś tekst.

Późnym rankiem wybrałem się z bracikiem do Gliwic, aby odwiedzić najlepszy dziekanat w tym kraju i załatwić sprawy bieżące. Aby nie jechać banalnie asfaltową Wolności i Chorzowską bryknęliśmy sobie przez maciejowski las i Żerniki. Powrót również lasem, lecz nieco zmienioną trasą. Będąc w domu, dostałem info, że mam do odebrania zdjęcia z foto labu, który jest blisko naxa. To wymusiło próbę spotkania. Niestety pierwsza próba pod Palantem zawiodła i udaliśmy się do domu. Wtedy tez, gdy nax podjechał pod okienko nastąpiła druga, udana. Solidarnie udaliśmy się do Biedronki, po piwko w promocji 1,79zł za 586ml (puszka okocim mocne). Niestety jak się okazało, zapłaciliśmy po 2,65zł od puszki, ale plus taki, że pucha większa. Powinni wprowadzić 1L piwa w cenie 0,5L!! ;) miło się sączy, tak... dłużej, nie ma tego zaskoczenia, że już koniec. Na sk8 parku nax dokonał wymiany klocków, przy której trochę się naprzeklinał ;P, później obejrzeliśmy zdjęcia i po wypiciu piwka udaliśmy się do domu.

Dzień przypomniał jak inaczej (czytaj: dużo lepiej) wyglądają zdjęcia na papierze trzymane w ręce, a nie oglądane na monitorze lcd.

stajnia pod IŚiE

serwis w plenerze

narzędzia: puszka, ciacha i zdjęcia. na przedzie zdjęcie świętej trójcy z kwietnia roku tego :)